titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Monday, February 28, 2011

kerja dan stress

dua perkara  yang saling berkaitan kan kawan-kawan? takde kejer pon stress, banyak keje pon stress, so bagaimana nak kurangkan stress? daku pernah dengar satu ceramah, setiap orang ada stress masing-masing, yang berbeza, level dan bagaimana dia tangani stress tersebut. yang paling utama, dekatkan diri pada PENCIPTA, kontrol makan, gi bercuti, buat perkara-perkara yang menggembirakan, yoga dan macam macam lagi..bagi yang dah ada anak cam daku nih, tengok muka dia pon ilang dah stress..
ok la, so kawan2 jangan stress sangat ok,gumbirakan hati anda masing-masing...bubye..

senyum..tak perlu kata apa-apa..

2 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

muda cuma skali..yg penting kite enjoyyyy!
ada mcm nora danish x ahahaha

iduraz said...

ada-ada, mcm nora danish, nadia pakai mutajabbbb eh..kuikuikui

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers