titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Thursday, March 17, 2011

angan-angan yang tak mungkin jadi kenyataan!

salam, tak titun lagi?jom layan daku berangan malam2 buta nih..hikhik
korang ada tak angan-angan yang tak mungkin jadi nyata?daku ada..meh tengok angan2 mak jenin ku:

mau masuk dan duduk dalam istana
haha..gila tak impian ku ni..ada hati, daku lansung takde darah keturuna diraja..tapi memang teringin sangat nak rasa duk dalam istana


cantiknya kan istana Buckingham ni

 mau ada 2-3 beg Louis Vuitton
ni pon tak menahan, nak beg LV konon, beg Coach pon lum tentu dapat..hikhik



agak2nyer bape taun ku tak makan klo beli beg nih





jadi penyanyi fofular cam Datuk Siti Nurhaliza
juga tak boleh blah sebab dahla takder suara, rupa jauh skali..hukhuk


aku amik nama liza ckit pon jadilah..

korang plak, apa angan-angan korang?ada tak yg cam daku?hihihi ..tak kisahlah kalau tak jadi nyata pon, yang penting cita-cita tuh ada kan
!

No comments:

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers