titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Wednesday, March 16, 2011

Contest Kalaulah Aku Jadi Jutawan..

nak citer apa korang nak wat kalau jadi jutawan?klik sini sebab kalau reason korang best leh dpt adiah dari encik riezarchry nih

kalaulah  aku jadi seorang jutawan, aku akan:
  1. mestilah beryukur sangat-sangat dan akan ku bayar semua hutang-hutang daku, suami ku, ibu bapaku agar kami bisa hidup tenang tanpa gangguan pemiutang lagi..
  2. bila hutang dah langsai, daku akan membawa semua ahli keluargaku menunaikan haji dan umrah ke Tanah Suci..(dah pergi Mekah baru leh gi melancong  keluar negara yerk)
  3. pastu barulah ku boleh membeli apa yang patut, mengadakan apa yang tiada, buat saving untuk anak-anakku, beli rumah yang selesa untuk kedua ibu bapaku, membina masjid, beli barang2 keperluan lain,melancong, membantu orang-orang yang tak berkemampuan.
actually banyak lagi yang aku buat kalau aku jadi seorang jutawan, tapi daku senaraikan 3 yg utama yerk..ok, semoga diterima oleh encik riezarchry..bye.

saya ngetag:
mama dina
mama dhia
mrs.eady

No comments:

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers