titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Tuesday, March 8, 2011

kaya dan ternama


sapa nak jadi kaya dan ternama cam Victoria dan David Beckam, angkat tangan!hihi..syiokkk kan jadi mereka berdua nih.kaya dan ternama...rumah dah macam istana
daku salu membayangkan mereka  leh dapat apa saja yang mereka nak, leh beli apa aje diorang  teringin, kalau nak ape2 pon mesti diberi keutamaan, semua orang akan pandang mereka apabila berjalan, pendek kata apa saja tentang mereka mesti orang tahu..uhuhu..mesti bangga..
tapi kalau difikir-fikirkan kembali, susah jugak kan..suma benda nak kena kawal, tak boleh expose kat public sangat, kamu pakai ape suma org alert, kamu buat silap sikit suma org hentam..hukhuk..payah sebenarnyer..so, bersyukurlah jadi diri kita hari ini..bebas untuk berbuat apa saja asalkan tak menyalahi undang undang kan..hurmmm


very suweeet couple..kaya kan  laki bini nih..hikhik

No comments:

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers