titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Monday, March 21, 2011

skandal ayam dengan tsunami

kecoh kan skang harga ayam naik mencanak-canak kebelakangan nih, pengguna salahkan peniaga, peniaga salahkan pemborong, pemborong salahkan penternak, bistu penternak nak salahkan sapa plak ek..takkan nak salahkan ayam-ayam sekalian
semalam dengar berita harga ayam sampai RM8.80 sekilo dan ada satu aritu sampai RM9.90 sekilo...humangg aiihh..tak makan ayamlah daku pasni..hahahha..ada peniaga cakap ayam naik rege sebab tsunami...ada kaitan ker?ada skandal ker dorang ni..hukhukhuk..kot yer pon nak tampung kenaikan bahan asas, biarlah logik skit alasannyer kan..
so korang, mintak-mintaklah harga ayam tu turun alik, kalau tak kita makanlah ikan , udang, sotong, ketam  (benda2 nih pon dah mahal)tak pun kita makan telur ayam jerk..hikhik

si ayam yang femes amos kt mesia skang nih

4 comments:

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

telur ayam pun mahal ler...tak tau ar pas nie kiter makan aper...kuang..kuang...

iduraz said...

eheh..aah kan, telur pon mahai..aduii, pasni nk makan per, this is the time to kurus..hahah

kasih.annur said...

kisah ayam ngan tsunami....kelakar je

iduraz said...

hehehe...

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers