titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Monday, April 4, 2011

bila syaitan mula beraja

dalam waktu Maghrib smalam, daku ada di rumah emak di Sentul, tetiba jiranku cakap ada org kena bunuh..berderau darahku...sosek punya sosek, rupa-rupanya ada sorang nenek dikelar lehernye..kes rompak la nih..takut kan?erm, manalah hilangnyer sifat kemanusiaan pembunuh nih...daku memang tak gi tengok, hanya tunggu kuar paper jer..dalam Harian Metro hari ini dah kuar ceritanya...kalau kamu nak tengok gi jer kat  paper metro eh..sama-sama lah kita beringat kan..










No comments:

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers