titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Monday, April 18, 2011

mana gigi saya nih ibu

Lama tak citer pasal buah hati ibu sorang nih, siapa lagi kalau bukan si HANNAH UMAIRAH tu..now dia dh cecah 1 tahun 3 bulan..alhamdulillah, dia membesar dengan sihatnyer..dah dapat kaki masa umur dia setaun sebulan n skang dah makin laju langkahnyer walaupun sesekali tersadung kaki sendiri..huhu..sian anak ibu..
skang nih kami dok tunggu bila nak kuar gigi dia..sebatang pon belum tau!makan dah mcm org yg byk gigi, nak mkn benda keras2, cuma kami la sian kat dia sebab takde gigi nak kunyah..hihihi...takpelah nak, lambat ckit kot..nanti dh kuar giginyer asik nk menggigit ibu plak keje nyer..ok, jom tengok bukti anak ibu takde gigi..hikhik...
saya belum ada gigi tau..

6 comments:

mamalieyna said...

salam pagi isnin..singgh sini...oooh comelnye dia walau tidak bergigi..hehe..my arif pun leh walk masa umur setahun sebulan..gigi?..tak ingt masa bila tumbuh, b4 1 rasanya..

tapi anak2 ni, lain perkembangannya kan..yg pasti nnti tumbuh la giginya tu..hehe..

iduraz said...

itu ler, perkembangan anak kita tak sama dengan anak orang, yang penting dia sht dan membesar dengan eloknyer sudah kan..

NM02 said...

anda telah ditag, sila terjah

Maya Mayana said...

emm gigi oh gigi kenapa tk timbul2..hehe

Ibnushukran said...

sian dia xde gigi.. tarik je gigi 2 sruh kluar kak.. hehe

iduraz said...

maya: hehe, lambat tumbuh, lambatlah ilang giginyer nanti kot
syukran:leh tarik2 eh, nangis la anak akak tu nanti..

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers