titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Tuesday, May 24, 2011

bekerja untuk bayar hutang!

arini ramai dapat gaji kan..today is payday!memacam ada dalam pala kan..nak beli barang dapor, susu pampers anak, nak beli barang keperluan sendiri dan paling tak tahan nak kena byr hutang miutang!..huwaa...hidup nih memang taka banyak ckit mesti kena berhutang kan, lain la kayo rayo..sume beli tunai jerk..erm..dapat gaji jer kita sama-samalah bayar hutang dolu yerk, pastu baru fikir nak buat per ngan baki dia..hahaha...so, selamat membayar dan membeli belah!





6 comments:

Lady Ija said...

ye..yeh.. nak bayar hutang... ye..yeh... nak bayar hutang.... ngeheheh tak berhutang... tak berharta... opps....

.:fyzz:. said...

betul2..saya pun tatau gaji rini..ingtkan esok..tp lam purse dh ada check list n reminder dh..apa yg patut beli, n apa yg patut bayr..btw..fyzz suka tgk foto baby iduraz kt tagline atas..debok n so cute...:)

iduraz said...

lady ija:haha, tuler, nak gaji memang sonok, tapii bila mikir nak byr hutang trus spoilt..hahahha
tui tu tak berhutang, tak berharta kita..hurmm

iduraz said...

fyzz:tuler, gaji blom masuk, byk mana kuar dah tau dah..hahaha
o cute ker?tq..skang tak debab sgt dh, dah makin melasak..

zuwaidah said...

tu la pasal, keje dpt gaji bayar hutang, bil dsbnya...simpanan ciput saja...bila laaaa akaun tu nak beranak pinak duit byk2 nih..

iduraz said...

kak zuwaidah:hurm, bila la nak beranak pinak ek..tunggu duit turun dari langit la..ayah pin kasik

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers