titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Tuesday, May 31, 2011

lelaki sopan ini sudah pun berdua

jejaka yang daku maksudkan adalah Ahmad Fedtri Yahya, pengacara MHI tu.comei kan dia nih..dah pon selamat diijabkabulkan dengan pilihan hatinya seorang guru yang berasal dari Kelantan..dengar-dengar dia kenal isterinya pon di masjid..sweet kan..daku memang dah perasan kemunculan dia nih masa dia masih student universiti mana ek, ala zaman dia jadi pemantun dulu..sangatlah pandai dia berpantun, lembut jer orangnya..tup tup tengok dia dah jadi penulis lirik dan skang jadi pengacara..berlakon jer tak lagi...hikhik..dia nih sebenarnya mengingatkan daku pada teman lama yang sama kecik n sopan cam dia..hehehe..susah dah kot nak cari orang zaman skang yang cam si Fedtri nih..aritu daku tengok MHI masa nak dekat-dekat Hari Ibu, dia tunjuk baju kurung kedah mak dia yang dia simpan dan bawa kemana-mana sebagai pelepas rindu..sedih woo, Wardina pon nangis..:)..pape pon semoga dia berbahagia hingga ke akhir hayat bersama cinta hatinya.

sama cantik sama padan mereka ni.    sumber:abg nara



5 comments:

♥Mrs.Eady♥ said...

sesuai gitu :)

PinKy MoMMa said...

smga mereka bahagia hingga ke akhirnya..amin ;)

slmt pengantin baru!

liza jgn feeling2 tau ekekeke

chichi said...

oooo..ye la...musim berdua skang ni kan..tapi salleh yaakop je berempat..hehehe

ajumohit said...

sama cantik sama padan

misscha said...

fedtri mmg mcm lelaki melayu terakhir....

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers