titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Thursday, May 19, 2011

makin besar, makin manja

salam semua, ni entry khas bab anak daraku, hannah umairah binti hairul affende!hehe
dah setaun 4 bulan dah dak tecik nih, dah makin membesar dah makin mengada-ngada..hehehe...dah pandai panggil ibu, dah pandai taknak mkn bubur dia sendiri, nak mkn nasik orang besar, dah pandai bila majuk akan baring atas lantai tak kira la kat luar rumah pon..huhuhu..haru nih..dah pandai majuk ngan ayah dia bila ayah dia marah atau bagi renungan makrifat...dah pandai jerit kalau orang tk kasi dia ckp kt tipon, dah pandai nak tengok gambar sendiri bila orang amik gambar dia..macam-macam lagi la dia dapat akal..kadang nak tergelak gak tengok dia, kdg gewammm...hehehe
pape pon, harap cahaya mata kami ini membesar dengan sihat dan semoga ibu nyer diberi kesihatan yang baik supaya sama-sama dapat membesarkan belahan jiwa kami ini..amin!
masa nih baru 4 bulan

7 comments:

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

dahhh besor bole dpt adik lagik ehehehe

♥Mrs.Eady♥ said...

comel nyer anak! :)

Encik Suami said...

Biase la..budak2. Samalah mcm anak saya. Bila dah semakin membesar..kerenah juga semakim membesar dan ganas.
Kadang2..geram nengok kerenahnye.
Sampai enset saya sendiri berkecai dicampak dek anak. Nak dimarah..anak.
Pasrah jerk la.

iduraz said...

mama mya: hehe, ayah cakap tunggu hannah besor ckit

iduraz said...

mrs eady:tq..anak kamu pon comei2..

iduraz said...

en.suami:tau takper..nak marah pon tak sampai hati..biasanya ayah memang cepat cair ngan anak kan

Encik Suami said...

haah..sometime mmg cepat cair.
kdg2 tue..sampai ketap bibir. bayangkanlah.Tue baru sorang.
Yg saya nie dh 2 org..yg kecik buat hal..yg besar pun buat hal.
pening pakcik dibueknye.

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers