titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Friday, May 27, 2011

makin dewasa makin sensitif

nape jadi gitu eh..teringat lagi ustazah masa sekolah rendah dulu pernah cakap, kita nk hidup macam roda..memula dari baby, makan orang suapkan, baju orang pakaikan, tidur pon didodoikan..kita membesar, jadi dewasa dan akhirnya kalau umur panjang, kita akan merasai alam tua..masa tu kita dah jadi budak-budak balik..nak dimanjakan, dilayan dan mengada-ngada semula...tui kan..tu la lumrah kehidupan, takde sapa dapat lari dari suma tuh..tapi kan bagi daku, nak rasa sensitif nih tk payah tunggu tua, bila-bila pon kita leh rasakan, cam daku nih memang hati tisu..salu la sangat tersentuh  terasa..lalalala..tu tak boleh nak adjust dah..korang lak camner?:)

seronoknya jadi dia

5 comments:

rATu kEBaYA said...

susah nak sensitif ni.. selalu en. suami je suka sensitif.. hati bak kaca.. sekali jatuh terus pecah... huhuhu.. kena banyak ilmu memujuk..

♥Mrs.Eady♥ said...

ku jenis kdg2 boleh jd cepat sensitif boleh jadi kdg2 lgsg tak sensitif..ikut mood kot.. :)

iduraz said...

ratu kebaya:aik, terbalik plk..hubby kamu yg sensitif ek..

iduraz said...

mrs. eady:o yeke..yela, ada masa2 benda tu kita tk patut terasa pon kan..hurmm

NM02 said...

saya jenis cepat terasa sebab beza saya ngan adik ke dua 7 tahun. ingat mcm dah anak tunggal. sebab tu manja dia lain macam. hehehe

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers