titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Monday, June 27, 2011

aiihhh, takde bawang putih tak leh ek?

haii, meh kiter cite pasal bawang yang sangat suci murni ni eh..daku bukan setakat tak boleh makan, bau pon nggak mau...adoii..memang tak boleh blah la dengan bawang putih nih..daku tau bawang putih ni mesti ada kalau nak masak sebab nak sedapkan bau, tolong jangan letak bawang putih dalam masak lomak cili api!tapi tak tau napa, tekak dan hidungku memang takleh terima si bawang putih nih..dulu masa preggy lagi la, dari jauh dah bau mau ter mun balik...ku kalau makan kt luar, aku akan ketepikan dulu suma bawang2 putih expecially yang dicincang-cincang tuh...tak sanggup nak tertelan..ishh, will spoilt my selera tau..hukhuk...walaupun orang kata bawang putih banyak khasiat, ku sanggup tak makan even dalam bentul pil skali pon.korang jangan ngikut perangai ku ni ekk..

bawang putih yang tak berdosa

4 comments:

PinKy MoMMa said...

bawang putih bagusssss la liza ;)

ibuhebat said...

haha.. tapi makanan siam byk berasaskan garlic tau.. dorang jarang guna bwg merah/bwg besar ... hehe...

iduraz said...

@pinkymomma:ishh..tak mau

iduraz said...

i@ibuhebat:tula psl, sy dahla suka mkn masakan siam..huwaa

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers