titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Thursday, June 16, 2011

air kosong satu!

dah abis waktu kerja kan?jum bebel..ahakss...
sesetengah orang tak suka kan minum air masak..sebab dia tak sesedap air oren, air sirap, lai chi kang...daku kalau haus sangat daku suka teguk air masak..baru puas..air manis atau bergas tak hilang haus la kan..kalau tak brapa haus, tentulah air berperisa menjadi pilihan..hukhukhuk..memang diakui sangat elok minum air kosong@air masak nih...kat opis daku memang minum ari-ari sebotol 1 liter air masak..mesti kasi abis sebelum balik..kalau tak disiplinkan gitu, memang tak pandanglah air kosong@air masak nih..nanti terjejas plk kesihatan..nasib baik hannah kesayangan ku itu suka minum air masak..jap je diteguknyer dari botol comeii dia tuh..harap sampai ke besarlah dia minat air masak tu...:)

no ice please

5 comments:

Bionic women said...

kita pun sukaaaa..hehehe

ajumohit said...

najwa pon bukan suke sgt air masak iduraz..gi skola nk air oren jekk hehhee

ieda said...

akak setiap hari kena make sure minum 2 liter sehari .. :)) dah biasa dari dulu lagi ..

aTy _faRed~ said...

saye kat opis jer rajin minum air masak ni... sebeb depan mata..kalau kat umah tu..memanjang air manis..sebab penuh dalam peti ais ngan air jus kotak..hadoyai...

Alin Marlini said...

tak suka air putih..hrp minum kat opis jek..kalau kat rumah langsung tak minum air..camner nak kulit cantikkan...hehehe

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers