titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Wednesday, June 15, 2011

asik minum jerk, tak kembung ker?

bebel lagi...kita orang pempuan nih jarang kan duk lepak sambil minum-minum, tapi apesal orang lelaki, termasuk suami ku suka benar duk minum..sanggup tuh call kengkawan tuk ajak minum..hukhuk..kalau tak caya cuba nengok kt kedai-kedai mamak, cafe, even warung-warung tetepi jalanan tu ada jer orang lelaki nih duk minum..tak kembung@bosan ker ek duk berjam2 kat ctu..ahakss.eden yang nengok nih plak naik rimas.kalau pi makan kt luar pon pas abis makan, duk jap pastu kiter dh ajak balik...maybe dengan duk minum nih salah satu cara deme release stress yer dok kengkawan..hehehe..memacam kan peel manusia nih..tapi itulah yang menyerikan hari kita dan mereka inilah yang membuatkan tokei kedai makan ada senyum..lalalala
minuman si dia dari kecik sampai skang

5 comments:

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

agknyer dirang nikh ader space tok air kot...eheheheee

Bionic women said...

hubby saya pun suka sangat melepak ngan kengkawan minum nih...
kalau gi melepak ngan saya, sekejap jer saya habiskan air segelas pastu hubby kata xder bakat nak melepak kedai kopi..hahaha..ada ke patut

iduraz said...

mama mya: aah kot..banyak ruang kosong..lalala

iduraz said...

bionic women: oo, yeker..yela kiter pempuan nih kalau minum sekejap je abis segelas...t yg dorang maleh nk ajak kita lepak..lalalala

rATu kEBaYA said...

ada ruang lagi tu kat perut dia.. tu yang nak melepak sambil minum

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers