titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Thursday, June 2, 2011

camana nak cantik balik cam anak dara?

salam, semalam pas solat zohor kat surau di opisku, temanku fiza tanyer daku satu soalan.."kakak, camana nak cantik macam anak dara dulu?".(both of us dah kwin yerk..haha)daku?hanya terdiam n ketawa..jawapanku "ntah..kena ada duit kot"..so nak tanyer kan kat korang bagi pihak kawanku ini..any suggestion/pandangan?

jamu ni membantu tak?

16 comments:

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

cantik dari segi apa yer?klu nak cantik muker..kena banyak duit...klu cantik badan pon kena ader banyak duit...klu nak cantik hatiii baca ayat al-quran dan amik air sembahyang...insyallah cantik laaa...setuju tak??hukhukhuk

NM02 said...

adik ai makan ni. dia cakap berkesan. jom kita cube nak?

ajumohit said...

akak tak pernah mkn jamu2 ni lagi..slalu husband suh jogging jek...spttnya jg pemakanan dan rajin2 exercise dah cukup kot iduraz

iduraz said...

mama mya: tui tu, kalau nak cantik luaran=duit, nak cantik dalam/hati: kena selalu ingat ALLAH dan berbaik hati

iduraz said...

NM02: tu la ramai kata jamu nih elok, tapi quite panass la..jom try.

iduraz said...

ajumohit:oo, akak pon tk suke jamu eh..samalah kita..hehe..aah exercise n jaga mkn la sy rasa..erm, kena semanngat nih, dh terasa bdn semakin memberat nih..lalalala

Maya Mayana said...

nk cantik kena modal..tk kira duit atau tenaga..tmbah rajin..mcm yana kalau beli pn kadg2 makan..tk berkesan jugak le jdnya...tkpelah biar cantik rohaninya yer dak...

chichi said...

nak cantek cepat kene kua duit lebih ke pusat perlansingan..tapi makan jamu pon ok..kesan lama sikit...lalu tak lalu je la...hahahaha

♥Mrs.Eady♥ said...

mmg mkn benda ni tapi kene berhati-hati sb dia menyuburkan gitu!hehehe....

rATu kEBaYA said...

kalau nak makan jamu2 ni kena yakin.. klu tak yakin tak kesampaian bentuk badan yg diidam tu..

Gieyana said...

setuju dgn komen Mya tue..kalau da duit muka n body sure cantik kan..:)

iduraz said...

maya:tui tu, kalau beli tapi tk makan@pakai tak guna gak..cantik rohani tu lg bermakna..hehe

iduraz said...

chichi: ke pusat pelansingan tak mampulah akak yerk..hukhuk

iduraz said...

ms eady: o yeker menyuburkan, alamak..takutt..hehe

iduraz said...

ratu kebaya:erm, kena yakin ek..kiter liat skit klo benda2 pahit nih..mesti kamu ni pengamal jamu tegar kan

iduraz said...

gieyana:tau takpe, ada duit suma jadi!

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers