titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Wednesday, June 29, 2011

hidup tanpa khabar angin

"eh, dengar-dengar awal tahun depan kita semua naik gaji"

"wah, member aku,keje kat  J __ cakap tahun nih ada bonus la sebelum raya"

ha kengkawan, yang kat atas tu boleh dikategorikan sebagai KHABAR ANGIN kan?camana la ek kita idup kalau tader khabar angin..mesti muka ketat jer kan sebab suma benda jadi tergezut-tergezut..hihihi..mesti reporter takde benda nak tulis pasal artis, kita takde bende nak ngumpat/bincangkan..hukhuk..memanglah khabar angin nih tak tentu lagi kesahihannya, tapi daku rasa ia salah satu benda yang mewarnai hidup kita..cuma kalau boleh sila kontrol bak kata pepatah, tingkatkan prestasi, kurangkan kontroversi..lalalalalala




12 comments:

rATu kEBaYA said...

kat opis ni pun baru dengar kabar angin pasal naik gaji.. herm..

Bionic women said...

kabar angin pasal gaji n bonus ni paling bestkan..paling glamer..

pastu kalau menjadi kenyataan semua senyum sampai telinga, bersorak,
kalau x betul semua nak sinsing lengan baju nak berbalah..hahaha

wardah said...

huhuhu..kalau betul sonok jugak..=)

chewah2..saya kerja pun belum lagi..nak sonok apenya..

iduraz said...

@ratu kebaya: kan..dah kedengaran, kat opis nih pon sama jerk..

iduraz said...

@bionic women:hehe..tuler psl, tapi keje gov bonus tak selebat org swasta..sob sob sob..

iduraz said...

@wardah:hehe, kamu kena sonok gak, manalah tau ada terkena tempias..hehehe

ajumohit said...

gosip itu penting hehehe..saje suke2 tp jgnla melibatkan peribadi kawan2. itu tak ok

zuwaidah said...

baru saja dapat surat kenaikan gaji...alhamdulillah...bukan kabar angin lagi syukurrrrr

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

wahhhh besh jugak nikh khabar angin walau hanya kabar anginnnn huhuhuuuu

PinKy MoMMa said...

yayyyy mesti meriah raya liza tahun ni hehehe..bling bling..

cantik kepada kak kam hahahaha

Isteri Encek Bard said...

Kalau betul, ALhamdulillah

NM02 said...

dengar² JPA dah luluskan 5 perkara yang dicadang oleh ceupacs?

khabar angin kan tu?

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers