titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Monday, July 25, 2011

badik badik pempuan saya

ngah godek-godek pc, terjumpa beberapa keping gambar adik-adik daku..rasanya daku tak pernah lagi up kan citer pasal badik-badik pempuan ku kan? ape badik-badik tuhh? tu sama maksud ngan adik beradik (ku lupa sapa yang duk cakap gitu)..hehehe..daku nih 6 beradik, 4 orang daripadanya (termasuk daku) adalah perempuan..jom tengok-tengok waris den:


yang no. 1
adik no. 1 - umo 25 tahun...ha adik ku yang ini akan berkahwin bulan November ni..ramai cakap dia lagi nampak matured dari ku..ku suka..hakhakhak


yang no. 2
adik no. 2 - umo 23 tahun..perasan lawa..hahaha..suka gaduh ngan adik bongsu ku dan paling rapat ngan mak
yang no. 3
adik no. 3 - ni adik bongsu ku..masih lagi bersekolah di Tingkatan 3..nak PMR dah tapi asik leka jer..banyak main..kitorang dah warning, kalo result teruk, kasi kawin..hehehe

*mereka-mereka ini lah yang rajin melayan anak dara ku..walaupun ada kalanya ada jer perangai mereka yang menyakitkan hatiku.. (haha), mereka tetap adik-adik yang ku kasihi..lalala

8 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

yg no.2 tu mmglawa pon..tu dia perasan lawa ehehehhe sure manja kan?

uih..anak bongsu sure berisi dari kakak2 kan? sy pon camtu..huhuhu kakak2 selim je sy je chubby sbb terlebih makan kot ahahahah

wahida said...

comel2 la adik2 u sis...betul ni...

rATu kEBaYA said...

lawo2 semuanya ye.. suka tgk yang no. 2 tu.. cute je.

iduraz said...

@ibu rafiq:uishh..kalau dia baca komen nih, sure dia kembang tak hengat..hehe..aah yang bogsu terlebih zat kot..

iduraz said...

@wahida:hehe..akak dia jer tk comei..ahaks

iduraz said...

@ratu kebaya:hehe..alah, suam org pon cantikk

aTy _faRed~ said...

hanye ade sorang jer adik pompuan..tu jugak lar kawan baik saye...:)

Alin Marlini said...

dah nama adik berdik...air dicincang takkan putus. Gadoh2 pun baik balik..

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers