titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Friday, July 8, 2011

suci dalam debu..adoyaiii

Salam Hari Jumaat sume..sana sini sinun org dok bercakap pasal perhimpunan "BERSIH" tu kan..ishh tak abis-abis..banyak beno masalah yang timbul pasal benda nih..daku tak tau sangat ape yg diorang mahukan sebab tak minat sangat tapi yang buat ramai orang sakit hati adalah kesannya.jalan byk tutup, orang takleh kuar ngan aman pada hari itu, bisnes tak running sebab kena tutup kedai..hurmm..susahkan nak cakap, dalam bangsa kita dok bertelagah, ada bangsa lain duk tepuk tangan tengok kita..renung-renungkan dan selamat bekerja!
janganlah gaduh-gaduh yerk..

5 comments:

ajumohit said...

yg susahnya org lain sebab jem giler disebabkan agenda takde faedah tu huhuhu

Bionic women said...

huhu..itulah natijahnya bila ada yg pentingkan diri sendiri tanpa pikirkan hal org lain

zuwaidah said...

tak suka politik!!!

.:fyzz:. said...

susahkan orng je kan..

wahida said...

mmg sakit hati ngan dorang ni...negara dah elok aman, ada lak anasir jahat nak porak perandakan negara kita...

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers