titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Wednesday, July 20, 2011

wanita Malaysia antara yang paling stress!

daku ada terbaca semalam, tak ingat kat mana maklumlah daku kan pelupa..ahakss....katanya menurut kajian ,wanita Malaysia adalah antara manusia yang tahap stress nya tinggi iaitu pada kedudukan ke-16 di dunia!..huhu..yang lead skang adalah wanita negara India...huish..riso kan dengar, tapi nak buek camno, benda tu memang betul!sebab apa kita stress, sebab wanita nih kalau boleh simpan perasaan tuh, selagi tu la nak simpan..tak mau luahkan sebab takut kecewa atau dimarahi, orang lelaki kalau stress, dia boleh overcome dengan cepat dengan berlibur bersama kawan-kawan dia..kita orang pempuan?duk la berendam air mata kan..huwaaa...takleh jadi ni, kita kena cari jalan supaya wanita Malaysia sentiasa ceria dan bahagia..lalalala

4 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

hurm.....

ajumohit said...

Dgr kt hot fm smlm... Mcm2 mslh kene pikir mana tak stress hehe

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

betul laaa stress gak klu dok umah fikir memacam nak masak laaa nak ngemas laaa memacam huhhhhhh

zuwaidah said...

kalau stress, luahkan jgn disimpan, dipendam...takut merosak diri sendiri

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers