titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Monday, August 1, 2011

aiihh, lambatnyer jarum jam nih bergerak

fenomena biasa kalau berpuasa kan, terasa lambatnyer masa berlari...rasa dah lama dah datang keje, banyak dah keje yang setel, tapi jarum tu macam tak bergerak..hehe...sebenarnyer jarum tu sama jerk, tapi kalau hari-hari biasa kita salu pi minum dulu la, borak-borak so masa tu banyak terbuang, tu yg terasa eh jap jer dah nak balik..muahahaa...itulah lainnyer bila kita berpuasa, sedikit sebanyak mengajar kita supaya lebih tenang dan menghargai masa..hurmmm


2 comments:

PinKy MoMMa said...

hehehe mesti liza tak sabar nak balik skrg ni kan..cepat kasi tukar itu jam ;p

Afne said...

ishhh tak sbr nk tunggu jarum jam tunjuk 4.30 hahahaa

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers