titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Wednesday, August 3, 2011

dah buat onar pon tetap menunggu!

aii semua..meh cite pasal orang pempuan nak?..korang mesti salu pasan kan, kat tv, sokabor, kat mana-mana jer mesti ada kisah wanita yang dikasari oleh lelaki..ada yang kena pukul tanpa belas kasihan, disepak terajang, di ugut bunuh dan macam-macam lagilah bentuk kekejaman.tapi, napa kita masih lagi bersabar ek..masih lagi tunggu dan paling tak tahan tu masih lagi sayannnng kat lelaki itu..hurm, tula satu kelemahan kita sebagai wanita nih, sangat setia dan tahan hati..biar hati sakit, biar badan sakit tapi kalo namanya nak berpisah, tidak sekali-kali...tak terasa ke pedihnya ek, terkena pulak disebabkan oleh kamu sejenis...semoag kita semua terhindar dari terkena begini..

1 comment:

PinKy MoMMa said...

wanita kena ada prinsip!
jgn bagi kite dipijak dan di dera sesenangnya..

wahh smangat! :)

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers