titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Tuesday, August 2, 2011

macam tak tidur setahun

Salam semua..meh baca sat bebelanku di hari ini..hehe..

ku dah noticed satu perkara yang kalau tak puasa dia tak jadi..iaitu...mengantuk yang terlampau!haha..cam tak tido setahun dah ku rasa (walaupun dalam bulan puasa kita memang tak cukup tido)..pagi masih awal lagi, dlm kui 8.00 gitu ku dah ngantuk dah..bukan ku sorang, kengkawan pon sama...haii la mata, sila lah bertahan yerk..bila mata ngantuk, fikiran pon melayang kemana-mana, so kerja pon tak produktif..hurmm..terukknyer daku..korang camner?


kot comeii camni tkper gak

3 comments:

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

selamat berpuasa

ajumohit said...

iduraz kene aktif sikit hehehe, akak bgn jam 4.40 pagi tak tido rasa segar sgt, berbanding tidur semula pas sahur, mmg bdn rasa sengal2

Nigina said...

samalah ngan nigina.. buka posa jer .. lepas tu mata mengantuk ya amat.... tuhan saja yang tahu.. hari kedua langsung nak tido takleh sebab adam muntah teruk... ni mata nak terkebil kebil sebab tak tido semalam heheheh....

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers