titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Wednesday, August 3, 2011

MATI itu pasti, cuma tak tahu dimana dan bagaimana

semalam pas waktu rehat dapat call dr mak, bagitau paklang daku (adik mak) dah meninggal dunia. Arwah pergi dalm kui  1.30pm...so mintak izin bos, alik awal skit and rush ke Seremban melawat jenazah..kami sampai sana dlm kui 5 tapi tk sempat tengok jenazah sebab dah bawak terus nak dikebumikan..yelah, bulan puasa kan, semua orang pon nak cepat, nak berbuka dan bertarawih plak malam tuh...Arwah ni sangatlah baik orangnya, masa dia sihat, dia salu datang melawat kami kat sini masa tu kami kecik-kecik, salu belikan dan bawakan buah dari kampung kalau ada musim buah..hurm..sedih sangat kehilangan dia...tapi nak buat macam mana kan...TUHAN lebih sayangkan dia....dah tetulis dah bila, dimana dan bagaimana ajal kita tiba, cuma kita tak ketahui sahaja...Al-Fatihah untuk pak lang daku..semoga dia ditempatkan di tempat orang yang beriman.
Al-Fatihah buat mereka yang telah tiada

4 comments:

rATu kEBaYA said...

al-fatihah untuk pak lang.. semoga damai disana... amin

Alin Marlini said...

pasti itu mmg pasti...kenalah beringat2 selalu...

zuwaidah said...

al fatihah, semoga ditempatkan berserta mereka yang beriman..amin

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

semoga mereka di tempatkan mreka di tempat yamg soleh solehah amen...

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers