titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Friday, October 21, 2011

eh eh..dah 6 tahun la saya di sini

bulan oktober ni memang bulan yang paling bermakna dalam hidup ku..ada la beberapa perkara yang jadi dalam bulan ini..salah satu darinya ialah..hehehee...aku dilantik sebagai penjawat awam dalam bulan ini juga...how sweet..sama dengan bulan kelahiran ku juga..3 oktober aritu genap la 6 tahun ku setia di sini..dari memula posting ku trus duk kat Kementerian ini dan di bahagian ini sampai lah skang...bila la nak tukarkan saya..ada kalanya jemu juga, tapi memandangkan ku ada kawan-kawan sekeliling yang sangat baikk hati, ku gagahkan jua..huhuhu...kejap jer rasa..dulu keje swasta pon tarap kontrak jerk,  so dapat kerja tetap nih dah tentulah ku terima dengan gumbira...biarlah tinggalkan gaji yang dibayar setaraf ngan kelulusan ku itu, demi masa depan ku pilih untuk terus berada di sini...semoga semangatku akan terus kental sebab orang keje gomen salu kena hentam dan dilabel tak berkualiti dan rezeki ku disini diberkati oleh NYA...Amin!


1 comment:

zuwaidah said...

semoga terus dimurahkan rezeki....amin

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers