titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Sunday, October 9, 2011

sian anak saya tak banyak mainan!

hehe,..entry sedih la plak mokcik nih..tengah duduk2 tengok tv sambil melayan anak daraku yang makin banyak akal nih, ku terpandanglah bakul mainan dia..yer, anak saya tetap ada mainan, kata kanak-kanak kan....cuma barang-barang mainan dia tak banyak...i meants tak sebanyak mainan anak orang lain..ahaks...sian dia kan..mak pak dia kedekut kot ek...tak jugak..maybe sebab kami sangat jarang belikan dia mainan, so apa yang ada tu taklah bertambah-tambah..bukan per...anakku lebih suka layan tv, henfon ibu nya nih..dok tengok video dan gambar dan skali skala layan galaxy tab paklong dia..hahaha...dia lebih minat benda bervisual camtu dari barang mainan yang sebijik-sebijik tuh...memang tui, tak elok ajar anak tengok tv dan ku akan kurangkan aktiviti itu...dan ku akan belikan brang mainan yang bukan saja untuk main tapi juga boleh belajar...teringin juga nak ada anak yang bijak macam anak kalian kan..hikhik...kalau kengkawan ada toys/buku/gadget2 yang bagus untuk tumbesaran anak-anak, sila suggestkan utk saya yerkk...thanks in advanced!


No comments:

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers