titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Thursday, November 17, 2011

bila dah rapat...

hannah memang rapat sesangat kat sorang makcik dia nih..adik pompuan ku...dia kalau nampak maktam dia ni balik kerja, memangla dia kejar nak berdukung dan nak peluk maktam kesayangan dia tuh..yela, dia rajin melayan hannah, bawak jalan bagai..so, naik syok la anak daraku itu...baru-baru nih, adik ku itu nikah dan berkahwin..(11.11.2011 aritu)..dan-dan la masa nikah tu dia nak gi duk kat riba adik ku kat masjid..puas lah kami menarik dia suh turun dari bantal nikah tuh..aduii, dah dibantainyer dia menangis..huhu..riuh jap masjid kat umah mak ku kat sentul nun..sian pon ada, macam orang dah kurang kasih sayang dah rupanya..hukhuk...masa sanding pon sama, dia nak naik atas pelamin tu duk skali ngan maktam dia tu..ahaks..sib baik suami adik ku pon turut menyayangi hannah.so takder hal la dia nak menghimpit mak tam dia pas kahwin...hahaha..nak tengok tak wajah maktam kesayangan hannah nih..ha ni la dia....


ngan maktam kesayangan dia

5 comments:

chichi said...

budak2 mmg tau org sayang dia..dia pon akan sayang org tu jugak..heheh

MrS. F!zA said...

budak2 mmg suka kt org yg suka melayan kan..mcm ank buah sy dlu suka sgt kt kakak sy lg sorg tu..sebab pndai mengusik..hihi

wahida said...

bukan main manja lagi dia ngan mak tam yer...sampai nak akad nikah pun tak nak lepas mak tam dia...

mesti sampai besar nnt dia rapat ngan maktam dia tu..hehe...

ratusiput said...

budak2 kalau dia dah suke kat somebody mmg melekat :)

Alin Marlini said...

macam anak2 adik Alin gak..rapat ngan mamalong dia..kemana pegi mesti nak ikut

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers