titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Tuesday, December 6, 2011

ribut petang semalam, buat ibu tak duduk diam!

tak pasti kat negeri lain, tapi kat KL petang semalam ada ribut kan..around kui 6 lebih..masa tu ku duk tengok tv sambil melayan anak daraku yang baru bangun dari tidur..memula kat luar, cuaca gelap jer, tandanya hujan nak turun, tup tup, angin bertiup sangat kencang dan ribut pon datang melanda...ku dah start fikir bebukan, almaklumlah, duk rumah bertingkat-tingkat kan..harusslah gayat...masa tu ayahnya takde plak, lagi la takut...si kecil tu dah peluk aku erat-erat, dia pon tau erti takut..:) nasib baik dalam 10 minit camtu, ribut pon reda..tapi dengar banyak jugak pokok tumbang di jalanan..hurmm...itulah kekuasaan ALLAH kan..ku terfikir, mungkin itulah peringatan dari NYA supaya kita sebagai hamba tidak terus ter"leka"..Wallahualam...


1 comment:

hajarus said...

mujur kat area taiping ngan penang elok cerah ja cuaca klu x takut jugak...

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers