titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Saturday, January 7, 2012

kerintingnya rambut anak dara saya angkara siapa

Salam tahun baru 2012 buat semua..semoga tahun ini bermula dengan perkara yang baik-baik sahaja..Insyaallah..rasanya tak terlambat lagi nak wish sebab kita masih lagi dalam minggu pertama di tahun baru ini...azam saya?nak lebih rajin menulis di sini..terapi katanya..:)saya sebenarnya suka sangat menulis..jeles tengok orang lain pandai jer bercerita di blog mereka..
ok, saja nak cecite tentang rambut anak dara yang satu itu..rambutnya memang kerinting..ada gak orang yang bertanya ingatkan saya bikin rambut anak saya itu..ishhh, idak ler kerja kami suami isteri nak kerintingkan rambut hannah tu..rambut kerintingnya adalah asli, dan semestinya dari gen ibu dan ayahnya..hehehe..lebat gak rambut dia..kejap jer panjang.tambah plak sebab hari-hari basuh kan takut masyam..ahahaha..sian gak nampak dia berpeluh-peluh kalau terlebih main..abistu nak buat camner kan..rambut lebat...biarlah, sebab ramai kata rambut dia lawa...hikhik..

ok, nak tengok hannah yang terbaharu?....meh tengok gambar mengada dia...


cinta hati saya nih


psst: ramai giler orang shopping kat sogo, banyak tui duit orang Mesia nih..hikhik

1 comment:

ajumohit said...

hannah dah besar dah ye iduraz, punyalah cepat masa berlalu kan

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers