titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Friday, February 17, 2012

ada jer akalnya..

Salam Jumaat semua..hari yang paling ditunggu kan..tak sabar nak cuti esok lusa sebab nak rehatkan badan dan otak..rasa penat sangat lak kebelakangan ni..sebab faktor usia kot..hehehe...haritu, adik kiter post kat wall FB, gambar anak daraku ngan main ngan bekas aiskrim uwan nyer.....hannah ni memang pesen gini, kalau main, macam-macam benda dibuatnyer, yang ku perhatikan, dia kurang skit minat main anak patung nih, dia suke main benda yang bukan mainan..nak tergelak pon ada..dah macam Muammar Ghadaffi..ahaks...cer  tengok...


5 comments:

ZSqueenbee said...

hahaha..comellllnyeee..tergelak je tgk..teringt kt my baby..bru je lps ckp kt my mom yg my baby suke main brg yg bkn mainan die..remote control la die suke amik..hahaha

iduraz said...

hehe, sama cam hanah gak..remote tu memang mainan dia la..macam2 gelagat kan anak2 nih

~MAWAR~ said...

jemput join GA =)

http://acaiberryputrajaya.blogspot.com/2012/02/1st-giveaway-by-hayat-acai-berry.html

~diAhOntHeblOg~ said...

la haii...cutenye..rambut stylo la..i likeeee...hehe

Qhaifa Nur said...

sangat comey & kreatif...

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers