titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Friday, February 17, 2012

alamak, camner nih..tulunn...hehe

tadi gatai2 tangan nak tukar design blog..so dah berjaya tukar, tapi nampak cam ada tak kena, gambar header tu cam terbesar jer dr page nih, pastu tak reti nak adjust lebar column..hurmm, nk explain pon tak reti, sesapa leh tulung tunjukkan...tulah, gatai tangan lagi..dah mcm tikus membaiki labu dah....jeles tengok blog kengkawan cun-cun!

4 comments:

♥cikmOt♥ said...

meh kita tolongkan...senang jek tu...tak susah mana pung...

♥cikmOt♥ said...

buleh jek nak tolong...nanti kasilah email ngan pasword blog ni...leh tolong ejaskan..

fiza said...

Tak dapek nak nolong, bab² ni memang tak reti.

♥cikmOt♥ said...

dah bleh dah kan...kalu nak buh border bitau la...hehehe....

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers