titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Friday, March 30, 2012

produk anti penuaan, perlu ek..

umur daku menginjak ke 30 tahun ini..hahai...takut plak bila ada angka "3" tu..rasa dah tua sangat dah walaupun ramai cakap saya nampak muda...(perasan)...tadi tengahari jenjalan jap kat The Mall ngan kengkawan...niat nak makan-makan jerk..sesudah selesai, terus kami ke Watson sebab kawan nak cari barang...usha-usha gak Olay nyer produk..ala yang anti penuaan tuh..(ku tak reti sangat)..harga boleh tahan la..ada yang murah dan mahal....tu yang terfikir tu..isshh, aku kena pakai ke benda-benda ni sume supaya kekal nampak separa muda.xmaulah orang kata daku tua sebelum waktunye..:) hurmm...kengkawan pakai ape..cer suggest skit..tq!

adakah saya perlukan ini..

psst: td nampak 2 orang blogger femes n cun..malu sey nak tegor!

walau beralasan, ku tetap segan

Salam Jumaat teman-teman, pagi ni saya ke klinik kerajaan dekat rumah mak di Sentul, membawa si Hannah yang dedar-dedar badannya sejak petang semalam, so bawaklah dia ke sana dengan niat nak amik ubat demam..tuk standby kalau badan dia panas nanti..cam biasalah klinik tulis 7.30 pagi beroperasi, kui 8.15 pagi pon masih tak gerak-gerak nombornyer..hehe..sampai giliran, doktor kata dia ada demam skit, so dapatlah kami ubat demam sebotol..:)...seperti biasa, kami suami isteri minta la time slip...bukti kami betul-betul ke klinik..dekat kui 10.15  gakla baru siap sume..tu baru intro, nak citer sebenarnyer..daku segan sangat masuk opis kalau terlambat even aku ada alasan dan bersebab..terasa macam satu opis tu pandang daku dengan pandangan sinis....haha...yela, kang dikata plak "orang lain pon ada anak juga..idakla masuk lewat cam saya@alang-alang ada hal, baik cuti jer"...kalo cutiku masih banyak memang daku lebih suka cuti, taklah perasaan segan@rasa bersalah tak tentu pasal tu ada..hahaha..ok la, chow yer!
nampak ni jer dia dah katup mulut..camno?



Thursday, March 29, 2012

kad topup dapat nama...

Salam you olls...lama dah tak menceceh kat sini..salu BW jer rumah kengkawan.oh yer, 2-3 minggu nih kita semua dikejutkan dengan berita anak ilang kan.sangat simpati kat kedua ibubapa arwah Dirang yang jadi mangsa kekejaman manusia berhati binatang tu..hurm..Al-Fatihah tuk arwah adik kecil ini...tapi apa yang paling membuatkan ku sakit hati ni, anak dara yang kononnya hilang tapi sebenarnya menghilangkan diri...aiyarkkk...ada dua kes kan kat Pahang...dedua ilang time pergi beli kad topup..hadoii...yang sorang nih siap upah orang suh berlakon dan culik dia sebagai nak mengaburi mata adik-adiknyer...yang sorang lagi ni plak sanggup lari sebab nak mengikut boyfren...mak ayah duk bersedih kat rumah, kamu plak duk bergembira sebab dapat lari...haiii la adik-adik, memangla ada masanya kita akan rasa stress, boring bila duk rumah tambahan pulak kalau adik-adik ramai...memang  rumah kita bising, tapi tolonglah jangan lari rumah..tak kesian ker kat mak kamu tuh...famili kamu tu darah daging, boyfren kamu tu belum tentu nak jaga kamu tau...pasni nampak gayanya kena kawal la pemilikan henfon di kalangan anak remaja kita..mungkin ni juga menjadi penyumbang kepada berlakunya perkara-perkara sebegini..alahaii...

anak dara saya...heee

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers