titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Thursday, March 29, 2012

kad topup dapat nama...

Salam you olls...lama dah tak menceceh kat sini..salu BW jer rumah kengkawan.oh yer, 2-3 minggu nih kita semua dikejutkan dengan berita anak ilang kan.sangat simpati kat kedua ibubapa arwah Dirang yang jadi mangsa kekejaman manusia berhati binatang tu..hurm..Al-Fatihah tuk arwah adik kecil ini...tapi apa yang paling membuatkan ku sakit hati ni, anak dara yang kononnya hilang tapi sebenarnya menghilangkan diri...aiyarkkk...ada dua kes kan kat Pahang...dedua ilang time pergi beli kad topup..hadoii...yang sorang nih siap upah orang suh berlakon dan culik dia sebagai nak mengaburi mata adik-adiknyer...yang sorang lagi ni plak sanggup lari sebab nak mengikut boyfren...mak ayah duk bersedih kat rumah, kamu plak duk bergembira sebab dapat lari...haiii la adik-adik, memangla ada masanya kita akan rasa stress, boring bila duk rumah tambahan pulak kalau adik-adik ramai...memang  rumah kita bising, tapi tolonglah jangan lari rumah..tak kesian ker kat mak kamu tuh...famili kamu tu darah daging, boyfren kamu tu belum tentu nak jaga kamu tau...pasni nampak gayanya kena kawal la pemilikan henfon di kalangan anak remaja kita..mungkin ni juga menjadi penyumbang kepada berlakunya perkara-perkara sebegini..alahaii...

anak dara saya...heee

1 comment:

Baiduri said...

ade btulnye jgak enset pnyumbang masalah rmaja lari dr umah kan... salah guna n mlas nk pikir pnjang gini le jadinye... mintak jauh la terjadi kt ank dara n kaum keluarga kita.....

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers