titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Tuesday, April 3, 2012

bulan ini bulan CINTA...

Ini bukan entry jiwang-jiwangan yer..hikhik..
April telah pun 3 hari menjengahkan dirinya...esok adalah tarikh yang sangat terkesan di hati buat keluarga kecil kami, terutamanya kami suami isteri...genap 3 tahun melayari bahtera rumahtangga...sedangkan lidah lagikan tergigit, inikan pula suami isteri yang serba kekurangan kan..memacam cabaran dan dugaan yang diredahi, berbagai kemanisan dah dirasai, masih jauhhhhhh lagi hala tuju kami, masih banyakkk sangat benda dan perkara yang perlu kami pelajari....semoga ikatan ini sentiasa diredhai dan dirahmati serta impian menjadi keluarga yang penuh rasa kasih dan sayang akan kami perolehi di akhir nanti.. Amin!


dia nampak tenang


semoga Allah merahmati ikatan murni ini

harini, 3/4 biirthday adik bongsu, 5/4 birthday kakak ipar, 8/4 birthday suami pula..aishhh, meriahnyer...

6 comments:

.:fyzz:. said...

salam...iya ka..Happy Anniversary in advanced dari fyzz ..moga kekal bahagia melayari alam rumahtangga

emm ya la..bulan 4 nih pun..besday hubby kita jugak..:) nk hadiah apa ya? no idea:?

PinKy MoMMa said...

eppy enibeseri utk liza dan suami esok hehehe ;)

teringat masa kenduri liza dulu..memalu je kak shida kan hehehe..

smoga lepas ni ada yg kedua dan ketiga dan keempat dan kelima..wahhh ramainyer anak dia huhu

iduraz said...

@fyzz:hehe..tq yerk..tula, nak beli ape ek..hadiah orang lelaki ni mahai2..heheheh

iduraz said...

@nadia:hehe..macihh nadia...amin..mudah-mudahan bertambah bahagia cam nadia

Alin Marlini said...

Samalah ngan Kak Alin..suka April :)

iduraz said...

@kaka alin: o yeker..tula, ramai plak yg birthday bulan nih..heee

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers