titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Monday, April 30, 2012

dulu suka, sekarang pon suka

hehe..tajuk ntah cam hape jer kan..takde benda pon..you all sume mesti tau kan Pesta Buku Antarabangsa sedang berlansung di PWTC sana sampai Ahad nih...mesti ada yang dah pergi dan memborong buku-buku di sana..tau taulah, ku sejak dari zaman sekolah dulu lagi suka bebenar bila dengan ada Pesta Buku nih..tambahan plak dia tak jauh sangat dari rumah mak (kat sentul) dan sangat mudah untuk ditujui..tiap-tiap tahun tak pernah miss meskipon hanya tuk beli buku latihan dan kamus..masuk zaman "U" pon tradisi tu diteruskan dengan rakan sekuliah..tujuan cari buku rujukan dan novel barang sebuku dua...skang nih dah ada anak, novel dah agak lama kutinggalkan..lebih berminat utk mencari buku-buku kekeluargaan dan majalah-majalah...ku pembeli tegar Mingguan Wanita.walaupun banyak iklan..ngeee.so biasanya kat pesta buku camni ada dijual keluaran yang tertinggal kan...tu yang membuak-buak juga nak pergi ni..sesambil duk usha buku tuk anak daraku...nak ajak si suami, dia cam tak berapa berminat jer nak bawak...muahaha..esoklah kot ku terjah sana dengan adik-adikku..cuci mata dan cuci poket yang semakin menipis..adess....


saya suka majalah ini..ngeee

7 comments:

♥cikmOt♥ said...

saya suka baca pama...hehehe

.:fyzz:. said...

saya pun suka mingguan wanita..
harga pun berpatutan...

iduraz said...

@cikmot: kita takde baby baru..so dh kurang beli pama..ngeee

iduraz said...

fyzz:tula..pantang nampak, mesti beli..heee

juelee said...

tak pegi lg pesta buku hehehhe sebanrnye malas nak pegi sbb buku yg ada byk tak baca lagi adoiii

lovelywa said...

besh gak majalah wanita nih..kekadang suke bace majalah harmoni..besh gak isi kandungan dia..btw salam perkenalan dari saya..

chichi said...

akak tapi kenapa majalah ni dah banyak sangat iklan dari cerita2 menarik..emmmm :(

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers