titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Wednesday, April 18, 2012

WW: model terbaru RIBENA!

Alhamdulillah, hujan dah turun..mata dah kuyu..lambatnyer nak balik..rindu plak kat si kecil berakal besar nih...hehehe


sama kaler air ngan baju

10 comments:

syazana amira said...

suka rambut dia :D

heheheh

YATZAKIE said...

kiutla rambut dia..hehe

.:fyzz:. said...

alo2 kiutnya dia..ingt lagi kt headline atas foto dia masa kecik2..debok tui dia masa baby kan..

iduraz said...

@syazana:hehe..auntie nak pinjam rambut saya tak?

iduraz said...

@yatzakie:hehe..tq..malu saya.

iduraz said...

@fyzz:aah, dia dh susut...makan tak byk mana, main jer lebih

Alin Marlini said...

rambut sgt comel :)

Kak Aya said...

rambut awan nano ke ni? he he

IntaNBerliaN said...

bestnya minum air ribena.. :-)

Bui Junaidi said...

AMBOIII,RAMBUT TEBAL..GENG HAFIZ AF NI

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers