titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Thursday, May 10, 2012

hadoii, apa kes?

lately ni banyak benar iklan yang cam tak bertapis.terutamanya produk untuk orang yang dah berumatangga..tak kisahla nak berniaga, tapi biarlah molek sikit rupa iklannyer..bak kata  kopi janda tu" niat nak berniaga, bukan nak menggoda" lebih kurang gitula bunyinye..adesss, pihak berkuasa must do something la i think..:)


motif duk luar lidah bagai?
pic:credit tu ohmedia

6 comments:

♥cikmOt♥ said...

huhuhu...cam apa tah dok jelir lidah gitu...ishhh...teruk tul

syanasaid said...

geliksss ok
xpaham aku pemikiran org2 ni
18sx sgt

iduraz said...

@cikmot:gedikk kan..ishhh

iduraz said...

@syana:terlebih open la plak..tak sesuaiiii

Gieyana said...

mcm2 kan..sy dpt byk thru email..utk kasi pjg la..mcm2..

aTy _faRed~ said...

tah ape2..macam2 hal ar..nak lariskan produk..tapi pakai tudung amik gambar macam tu..macam tak sesuwai jer..huhu

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers