titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Wednesday, July 18, 2012

bunyi itu menggetar kalbuku...

Salam dan Selamat petang buat kalian semua...semoga sihat sejahtera kamu kamu dan kamu semua yer...
2 ari lagi kita dah nak berpuasa kan...harap kita diberi kekuatan fizikal dan rohani dan dapat menjalani ibadah dengan sehabis baik di bulan mulia ini...amin!

ok, nak cite lain sebenarnya...tadi, masa solat Zohor kat surau opisku, telinga ku dapat menangkap satu bunyi yang dah lama tak kedengaran .owwhh, bunyi apakah itu?bunyi orang mengepam susu ...pam elektrik la maknanya...memula ku tak pasan pon sebab tak nampak apa apa pon kat kakak yang tengah membelek henfon nya..ku kira dia orang luar sebab tak pernah tgok pon dia sebelum ni kat surau kami...dah selesai solat, ku pandang lagi ke arah dia, ternampaklah ada pam kat depan dia..terlindung oleh handbeg nya..ku yang ramah tamah ni pon tanya la dia..pam susu yer puan..dia tersenyum lantas menganggukkan kepala...alahai...ni yang buat ku mula tak keruan nih..sangat rindu nak mengepam susu okey...even ku hanyalah menggunakan pam manual sahaja..tapi perasaan bahagia masa mengepam itu susah nak digambarkan..uish..sementalah anak dara pon dah berusia 2 setengah tahun, perasaan dan keinginan nak menambah tu memang semakin menebal la..kena lebih usaha nih..ekekeke...semoga ada la rezeki kami nanti...amin..:)
see, dah besar kan dia..boleh kan nak ber adik..ngeee



9 comments:

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

bole sgt dahhh nak adik ni...eheheheee...

Falsya said...

insyaALLAH..;D

chichi said...

oooo dah boleh sangat dah ni kak..mesti dia syg adik dia..huhuhu

Gieyana said...

ouchh..indah moments mengepam tue..nk juga tp Allah belum perkenankan lg..:-)

Bionic women said...

kita punya feeling yg sama ler..huhu

Alin Marlini said...

boleh sgt beradik tu dura

|| NaFiRaa || said...

boleh dah tu bagi dia adik.. hehehe

wahida said...

insyAllah...ada rezeki tu nnt...

Selamat menyambut kedatangan Ramadhan Al Mubarak dan selamat menjalani ibadah puasa yer

lieyalatif said...

insyallah...moga ade rezeki preggy balik....

salam ramadhan al mubarak ....

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers