titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Friday, July 20, 2012

nak beli jubah..nak pakai jubah

ni bukan sebab bulan Ramadhan yer, nak ber jubah bagai..actually ku memang minat sangat ngan baju jubah ni. Memang dari zaman sekolah lagi suka.tengok ustazah pakai, sopan jer rupanya..jubah skang pon dah makin moden, bukan setakat kaler hitam jer, dah macam-macam warna dan corak..memang cantik la pada pandangan mata saya..heee...tapi tula, kalo nak pakai jubah, kena pakai bebetul, takmo shaping-shaping, takmo attract sangat sampai sume orang akan pandang kita kan....cam daku prefer kaler hitam/gelap...tuk menyorokkan kegebuan ku..huhuhu...aritu jenjalan ngan bff kat Jalan Tar, saja usha dulu jubah kat sana..memang ada yang murah, ada yang mahal...kalo murah sangat tu kualiti dia kurang skit la..tapi average harga dia boleh tahan la..masih mampu nak membeli barang sepasang dua..ada jumpa satu kedai tu dia nak bagi kami RM70 ssepasang..kami rasa kain dia, sejuk dan corak pon boleh tahan gak..tu yang ingat Jumaat depan nak terjah sana lagi nak beli sebab katanya harga spesel hari Jumaat sahaja...camtu pon boleh ker?muahaha...apa-apa lah kak..tak sabar plak..Jalan TAR, tunggu kami yer..ngeeee


manis kan

7 comments:

lovelywa said...

raya tahun ni pun saya dah siap tempah 2 psg jubah..rasanya lagik selesa kot..sedap jugak mata mak mentua memandangnye..hehehe

Gieyana said...

betui2...tgk byk kengkwn pakai nmpak comel sgt..:-)

lieyalatif said...

COMEY KAN...lagi puns enang...sekali sauk jek heheeheh.....lieya pun minat...skrang ni tgh dok membeli dress..ala2 jubah jugak laa cume ade cutting sikit.....murah pun murah....tak cecah pun rm100....kat page wawa's closet...cer selak2 kat fb heheehehe

mummy_ayu said...

Ayu pun suka berjubah sekarang nie..buat masa nie..hari jumaat selalunya Ayu, tapi buat masa nie koleksi pun tak banyak lagi..so...pelan2 la..

Alin Marlini said...

memang cantik2 jubah2 sekarang..lagi geram kalau tgk budak2 pakai..comey :)

IntaNBerliaN said...

murah la plak rm70 je..

ainlaily ramly said...

Salam, jemput cuci mata.. banyak koleksi jubah n dress... www.orkidhijabs.com atau www.orkidhijabs.blogspot.com :)

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers