titipan mesra, cetusan rasa

Salam Sejahtera para pengunjung, semua catatan di laman ini adalah cetusan hati daku sahaja, tiada niat menyindir sesiapa yer..andai ada yang terasa atau ada silapnya di mana-mana sila beritahu daku.. sumber gambar adalah dari google sekiranya bukan dari milik peribadiku..selamat membaca dan happy blogging!

kamu sumber ilhamku

Thursday, January 17, 2013

princess di hati ibu!

Salam...mak aihh, lama benar tak berupdate blog suam2 air suam nih...hukhuk..rajin BW, tapi nk buat  1 entri pon terkial-kial..aisshhhh...okla, so entry permulaan tuk tahun 2013, meh tengok gambar anak dara ku berangan jadi princess...ni koje si makcik dia la nih...gi belikan crown n ramtai memanik tuh..hannah apalagi, memang kaki posing, so silalah lihat dia dengan kepoyoannya yer..hiii....dah besar dah hannah, bila nak beradik ni..huhuhu

ecehh...



2 comments:

lieyalatif said...

ye la awak...update le selalu...tepek pic hannah manyak2 pun takpe...sebab suke tgk die...comelsgt..rambut kinting tu yg mahal tuuuu ...jgn dipotong tauuu..bela kasi panjang2...cantik sgt nanti...

NM03 said...

ha... tekejut kite tetiber muncul setelah sekian lama menyepi... hahaha

SEMOGA SENTIASA DIBAWAH RAHMATNYA

Daisypath Anniversary tickers

PERMAISURI KASIH SAYANG

Lilypie Second Birthday tickers